JS MUSTANG-------------------WSZYSCY MACIE SIĘ PRZEDSTAWIĆ W DZIALE REKRUTACJA DO JSM !!!

Mustangi nie umierają. Idą do piekła, aby się przegrupować! FUCK YEAH------------------DAWAĆ KASĘ ZA NASZYWKI 14 ZŁ DO MNIE JAK NAJSZYBCIEJ! ZBIERAM TYLKO PRZEZ TEN TYDZIEŃ :)


#1 2010-05-12 21:56:18

Patrol

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 317
Punktów :   

Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

Operacja " Miecz zuchwałym " Jest pierwszą imprezą z cyklu manewrów organizowanych przez naszą drużynę strzelecką.

Scenariusz manewrów opiera się na fikcyjnym konflikcie między dwoma zwaśnionymi państwami byłego ZSRR. Państwo niebieskich jako małe państewko ( Niebiescy) które za wszelką cenę chce uzyskać autonomię i niezależność. Większe Państwo ( Czerwoni ) które od lat trzyma w ryzach kraj ( Niebieski ), dominuje i bombarduje jego scenę polityczną. Widząc rozłam panujący w rządzie państwa ( Niebieskiego ) oraz mobilizację kraju do uzyskania autonomii zaczyna drażnić kraj ( czerwonych ). Czerwoni przez pucz rządowy w kraju ( niebieskich ) utraciło swoje dominujące wpływy na ich gospodarkę. Kraj niebieskich zaczyna się coraz bardziej wymykać spod kontroli. Wybuchają zamieszki w kraju ( niebieskich ). Kraj ( Niebieskich ) widząc możliwość do pozbycia się jarzma czerwonych psów mobilizuje swoje wojska w stan gotowości wojennej. Widząc tą trwożącą sytuację rząd czerwonych postanawia po raz kolejny pokazać ( Niebieskim ) że nikt nie może być na tyle zuchwałym aby rzucać wyzwanie takiej potędze. Czerwoni ogłaszają wojnę Niebieskim. Armia czerwona szykuje się do kampanii wojennej na kraj ( Niebieskich )

Do działań wojennych jeszcze nie doszło. Czerwoni ostrożnie przekraczają granice Państwa niebieskich. Zatrzymały się Na nizinnych wsiach w niedalekiej odległości od pierwszych fortyfikacji i linii wojsk niebieskich. 1 kompania wojsk rozpoznawczych wspierana przez plutony jednostek specjalnych armii czerwonej została wysłana do prowadzenia działań zaczepno rozpoznawczych w rejonie wsi ( Dąbrowa Leśna ). Cała historia, zaczyna się tutaj. Na przedmieściach miejscowości "dąbrowa leśna". Pierwsze działania operacji "miecz zuchwałym lada dzień się rozpoczną. Jednostki rozpoznawcze wspierane przez plutony specjalne nie ma najmniejszego pojęcia z jakim typem przeciwnika spotkają w tym rejonie. Nie wiedzą jakimi siłami dysponuje armia niebieska. Posiłki armii czerwonej są dopiero w drodze. Będą na miejscu za co najmniej kilka dni. Kompania rozpoznania wraz z plutonami specjalnymi są zdani na siebie oraz na swoje zaplecze. Muszą działać bardzo ostrożnie.

Najważniejszymi zadaniami strony czerwonej jest:

- Rozpoznanie terenu na około miejscowości "dąbrowa leśna"
- Założenie bazy operacyjnej oraz jej ufortyfikowanie
- Określenie sił nieprzyjaciela stacjonujących w rejonie
- Odnalezienie głównych instalacji, obozów, oraz zaplecza przeciwnika
- Likwidacja stanowisk łącznościowych armii niebieskiej
- Zdobycie wszelkich informacji odnośnie ruchów oraz możliwości wojsk w rejonie
- Jeżeli to możliwe likwidacja co ważniejszych dowódców oddziałów niebieskich lub wzięcie ich do niewoli
- Prowadzenie działań o charakterze specjalnym, dywersyjno zwiadowczym.
- Zdobyć jak największą kontrolę nad regionem oraz przygotować ją na nadejście posiłków armii czerwonej za kilka dni.

W okolicznych lasach dąbrowy leśnej stacjonuje kompania lekkiej piechoty armii niebieskiej. Zostali przeniesieni w ten rejon aby wspierać działania zwiadowcze kompanii rozpoznawczej. I ewentualnie zapewnić im bezpieczną drogę odwrotu. Kompania rozpoznawcza została podzielona na kilka plutonów które to zostały rozsiane po różnych okolicznych regionach. Aktualnie kompania wspiera 1 pluton rozpoznawczy. który zajmuje pozycje dokładnie naprzeciw nadciągających wojsk armii czerwonej. Sytuacja w mieście oraz okolicach wydaje się być spokojna, ale to tylko cisza przed burzą. Wojska armii czerwonej nadciągają, natomiast 1 pluton rozpoznawczy którego wsparciem jest kompania lekkiej piechoty, ciągle nie wraca. Ostatnie komunikaty radiowe donoszą o ogromnej aktywności wroga. Zbliżającej się do tego regionu i o wycofaniu się plutonu zwiadowczego dopiero w momencie gdy ten zbierze wystarczająco informacji odnośnie najeźdźcy. Czyżby to oznaczało że uciekają im tak późno że obez mała sprzed nosa? Czemu jeszcze ich nie ma? Zachodzi w głowę dowódca Kompanii lekkiej piechoty niebieskich. W tym właśnie momencie zaczynają się nasze manewry. Jak akcja potoczy się dalej zależy tylko i wyłącznie od dowódców armii, graczy oraz ich oddania dla sprawy. Klimatu jakiego stworzą uczestnicy. Fabuła jest nieliniowa. To wy macie wpływ na jej zakończenie.

Zadania dla strony Niebieskiej

- Zdobyć informację o siłach armii czerwonej
- W miarę możliwości uniemożliwić ekspansję terenu armii czerwonej
- Utrzymać punkty o wartości strategicznej
- Utrzymać radiostacje
- W miarę możliwości uniemożliwić dojście zaplecza armii czerwonej oraz jej posiłków
- Eliminacja główniejszych dowódców armii czerwonej w rejonie
- Zapobiec ludobójstwie
- Utrzymać miasto
- Zlikwidować grupy zwiadowcze oraz specjalne armii czerwonej
- Zlokalizować miejsce stacjonowania wojsk czerwonych oraz próba sabotażu ich głównych instalacji
- Umocnienie strategicznych pozycji do efektywnego stopnia obronności. Wykorzystywać ku temu wzgórza i miejsca dogodne strategicznie
- Zapobiec zdobyciu przez czerwonych jakichkolwiek informacji odnośnie pozycji, zamiarów i ruchów wojsk niebieskich.

Chcielibyśmy zaprosić wszystkich serdecznie na wzięcie udziału w manewrach " Operacja miecz zuchwałym ". Manewry odbędą się w weekend majowy z 16 na 17. Sobota oraz niedziela. Manewry zaczynają się w sobotę rano a kończą w niedzielę wieczorem.

Udział w manewrach kierujemy przede wszystkim do całych drużyn asg. Pojedyncze jednostki są również mile widziane, jednak będą one wcielane do poszczególnych drużyn aby uniknąć panoszenia poszczególnych niezrzeszonych jednostek. W pole ludzie są wysyłani w ramach oddziałów. Za każdy oddział odpowiedzialny jest wyznaczony dowódca który dostaje oraz musi wykonywać rozkazy dowódców armii. Na manewrach obowiązuje szarża, oraz żargon wojskowy. Praca będzie odbywać się na zasadzie 2-4 osobowych grup zwiadowczych oraz 6-10 osobowych drużynach szturmowych. Dodatkowo do akcji zostaną powołane 4-6 osobowe jednostki specjalne w każdej ze stron które będą wypełniać zadania zwiadowcze, specjalne oraz dywersyjne. Manewry są po to aby sprawdzić umiejętności nabyte na treningach poszczególnych grup, ma to być gra militarna, nie zwykła strzelanka.

Zasady. Organizatorzy zawsze mają rację. Należy bezwzględnie wypełniać polecenia dowódców grup, dowódców armii oraz poszczególnych organizatorów. Za nieszanowanie tych podstawowych zasad grozi wydalenie z manewrów jednej osoby bądź całej grupy uczestników. Poszczególne wytyczne dostaną dowódcy stron, którzy później przekażą rozkazy dowódcom drużyn które to będą je wypełniać dla chwały swojej "strony" czy armii.

Terminatorstwo i łamanie zasad gry. Kategorycznie nikt nie będzie się patyczkował z terminatorami ani osobami łamiącymi inne zasady gry. Terminatorstwo będzie szczególnie tępione. Chcemy uniknąć kwasu. Jeżeli następuje sytuacja w której ktoś sądzi że ktoś oszukuje prosimy od razu krzyknąć "STOP" i wyjaśnić sobie sytuację na bieżąco. Jeżeli to nie da efektu prosimy wskazywać palcem osoby u których jest choć podejrzenie oszustwa. Zostaną one wyłączone z gry na dwie godziny. A jeżeli sytuacja się powtórzy wydalone z manewrów. Nie mam zamiaru znowu niańczyć dzieci. Jak się nie chcecie przyznawać nie przychodźcie. To samo tyczy się opatrywania rannych, nie ma uleczeń przez dotknięcie palcem.

Zasady TGS. http://tgs.zbojcerze.waw.pl/


Na manewrach obowiązują autorskie zasady gier militarnych TGS. Z którymi trzeba się zapoznać. Szczególnie z wzmiankami odnośnie działania medyków oraz opatrywania ran.

LINK DO ZASAD TGS ( Wkrótce będzie )

Adnotacja do zasad. Każdy może zostać postrzelony i wyleczony przez medyka dwa razy. Za trzecim trafieniem automatycznie jest się martwym.

Osoby martwe muszą czekać na respawn równo pół godziny od swojej śmierci w szpitalu polowym w głównej bazie swojej strony. Osoby które się respują, nie mogą powracać do swoich grup dopóki one same po nich nie wrócą. Chcę uniknąć latania po polu poszczególnych jednostek. Tak więc osoby martwe będą dalej instruowane przez dowódców stron.

Manewry trwają 24/h łącznie z nocą. Organizatorzy zapewnią podstawowy "profesjonalny" sprzęt do robienia umocnień oraz obozów przez graczy czyli łopaty oraz namioty i plandeki. Polecamy zabrać saperki. Elektryczność zapewniać będą agregaty.

Nocleg. Nocleg odbywa się zmianowo na terenie obozu swojej armii. Zalecamy wziąć pałatki lub cywilne namioty z podkreśleniem na "pałatki" ponieważ umożliwiają zakładanie obozów przejściowych na polu w strategicznych punktach. Dla osób nie posiadających własnego namiotu zostaną oddane wieloosobowe namioty z magazynu strzeleckiego. Powinno być ich około 4 każdy na ok 8-10 osób. Zostaną rozdzielone na strony.

Podział. Podział nie na mundury a na taśmy.

Komunikacja. Każda wychodząca w pole drużyna czy to zwiadowcza czy szturmowa kategorycznie MUSI mieć chociaż jedno najprostsze radio PMR. Kategorycznie!

Na imprezie będą fotografowie więc powinny być fajne foty przez te dwa dni!

Na imprezie kategorycznie obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających. Nawet jeżeli nie bierze się udziału w akcji. Wyżywienie we własnym zakresie.

Najprawdopodobniej zostanie udostępniona kuchnia polowa wraz z jej obsługą, będzie można nabyć talerz gorącej grochówki w obozach za jakąś niedużą kwotę.

Zadania dla poszczególnych stron zostaną przedstawione w praniu dowódcom stron.

Na miejscu będzie można nabyć gogle, okulary, gaz oraz kulki różnych producentów. ze sklepu Biurmax po cenach sklepowych.

Będzie możliwość naładowania baterii w trakcie strzelanki.

Gwarantowane niesamowite przeżycia.

KOSZT IMPREZY OD OSOBY TO - 8zł

LISTA osób chętnych z tego forum. Zostanie potem uzupełniona osobami z innych for.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.


Prosiłbym wpisywać się każdy za siebie. Jedna osoba na jedną pozycję na liście bez "ja" plus 3 osoby. Prosiłbym również o nie wpisywanie się na listę dopóki nie będzie się pewnym swego przybycia. Jeżeli dopisują się osoby z grup proszę dopisywać obok nicka GRUPĘ z której się jest. Osoby niezrzeszone dopisują się bez dopisek.

Wiek uczestników którzy mogą brać udział w manewrach to 16lat. Gracze do niepełnoletni muszą przynieść podpisaną zgodę rodziców na jego udział w zabawach asg. Oraz że nikt z organizatorów manewrów nie odpowiada za jego pociechę podczas rozgrywki i w przypadku kontuzji nie będą roszczone od organizatorów żadne odszkodowania.

To bardzo ważne. Będzie to sprawdzać. Bez zgody, nie gramy.

Co do replik. Maksymalna prędkość wylotowa jaką dopuszczamy do rozgrywek to 450fps. Za wyjątkami jest możliwość wpuszczenia osób o większej mocy ale to tylko skrajne przypadki i na gg.

ZAPRASZAM!

TEMAT BĘDZIE EDYTOWANY. ZOSTANĄ DODANE LINKI DO ZASAD TGS. ORAZ PODANE NOWE INFORMACJE.

by Ugor



OD PATROLA

Ma być 8 osób najlepiej z naszej jednoski zbieram.!

1. Patrol
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Offline

 

#2 2010-05-12 23:00:48

Shibito

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 171
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

1. Patrol
2.Shibito (JSM) spytam się jeszcze czy mogę ale będę na 90% ;P
3.
4.
5.
6.
7.
8.


No Pain, No Gain.
No Pain, No Game.

Offline

 

#3 2010-05-12 23:34:44

Guz-00

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 44
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

1. Patrol
2.Shibito (JSM) spytam się jeszcze czy mogę ale będę na 90% ;P
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 85%
4.
5.
6.
7.
8.

Offline

 

#4 2010-05-13 16:11:48

Liarson

Użytkownik

730822
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 207
Punktów :   -21 

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

1. Patrol
2.Shibito (JSM) spytam się jeszcze czy mogę ale będę na 90% ;P
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 85%
4.Liarson - jak uzbieram hajs żeby odebrać moje hk to będe (widze że podawanie smiesznych wartości procentowych jest teraz trendy) -67.3451%
5.
6.
7.
8.


Wojna nigdy nie kończy się dla tych, co walczyli

Offline

 

#5 2010-05-13 17:16:22

Patrol

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 317
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

Jedziesz albo nie potrzebuje normalnych wiadomości !!! Każdka osoba z procentami ma 50 pompek jeżeli do jutra wieczór nie będzie napisane normalnie...

Offline

 

#6 2010-05-13 19:13:08

 Marrow

Użytkownik

4757809
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 39
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

"weekend majowy z 16 na 17"
to przypadkiem nie jest z niedzieli na poniedziałek? xD


Only one shot...fatal shot

Offline

 

#7 2010-05-13 19:59:37

Patrol

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 317
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

Termin to 29-30 tam jest pomyłka !

Offline

 

#8 2010-05-14 00:16:50

 Baca

Użytkownik

Skąd: WWA TGK
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 177
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

ok ja postaram się wbić a i mam pytanko jeżeli bym zamówił teraz coś z miwo to do 30 już będę miał??


,,Jebać policję tylko bóg może nas sądzić'' Wielkie słowa wielkich ludzi.

Offline

 

#9 2010-05-14 15:54:09

Guz-00

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-05-04
Posty: 44
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

Patrol napisał:

Jedziesz albo nie potrzebuje normalnych wiadomości !!! Każdka osoba z procentami ma 50 pompek jeżeli do jutra wieczór nie będzie napisane normalnie...

A kiedy będzie egzekucja ?

Ja jestem chętny aby pojechać, matka też się zgadza, ale do końca maja jest jeszcze trochę czasu i coś może wypaść...

1. Patrol
2.Shibito (JSM) spytam się jeszcze czy mogę ale będę na 90% ;P
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 95%
4.Liarson - jak uzbieram hajs żeby odebrać moje hk to będe (widze że podawanie smiesznych wartości procentowych jest teraz trendy) -67.3451%
5.
6.
7.
8.

Offline

 

#10 2010-05-14 17:23:56

Patrol

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 317
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

TAK MIAŁ BYŚ!

Offline

 

#11 2010-05-14 20:40:29

Banan

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 70
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

mnie nie będzie- starzy mają ślub i nie wyskakujcie z tym że mam ominąć uroczysrtość bo wiem że liar sądzi że jsm jest ważniejsze i będzie mi dupe zatruwał

Offline

 

#12 2010-05-14 21:33:12

Liarson

Użytkownik

730822
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 207
Punktów :   -21 

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

olej ślub zostan operatorem jsm :>
1. Patrol
2.Shibito (JSM) spytam się jeszcze czy mogę ale będę na 90% ;P
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 95%
4.Liarson - JSM na 100% hoah!
5.
6.
7.
8.

Ostatnio edytowany przez Liarson (2010-05-14 21:35:03)


Wojna nigdy nie kończy się dla tych, co walczyli

Offline

 

#13 2010-05-14 23:59:31

Shibito

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 171
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

1. Patrol
2.Shibito (JSM) 100% HOOAH!
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 95%
4.Liarson - JSM na 100% hoah!
5.
6.
7.
8.


No Pain, No Gain.
No Pain, No Game.

Offline

 

#14 2010-05-18 17:38:37

Patrol

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 317
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

Jeszcze jedna osoba się przyda a najlepiej 2.

Marrow i może jeszcze Baca np.

Offline

 

#15 2010-05-18 21:12:33

 Baca

Użytkownik

Skąd: WWA TGK
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 177
Punktów :   

Re: Miecz Zuchwałym 29-30 MAJ

no proste wbijam na 50% stara się zgodziła czyli połowa sukcesu teraz tylko stary

1. Patrol
2.Shibito (JSM) 100% HOOAH!
3.Guz-00 - potrzebne okulary (nie parujące) - 95%
4.Liarson - JSM na 100% hoah!
5.baca - 50% jeszcze tylko starego przekabacić xD
6.
7.
8.

Ostatnio edytowany przez Baca (2010-05-18 21:13:31)


,,Jebać policję tylko bóg może nas sądzić'' Wielkie słowa wielkich ludzi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wwe-team.pun.pl www.bleachthegame.pun.pl www.evo-cs.pun.pl www.narutofan.pun.pl www.kosmetologiawsm.pun.pl